............


تو به من خندیدی.....

 

 

من پری کوچک غمگینی را

می شناسم که در اقیانوس مسکن دارد

ودلش را در یک نی لبک چوبین

می نوازد،آرام آرام

پری کوچک غمگینی که شب از یک بوسه می میرد

و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد

        



نظرات شما عزیزان:

rezvan
ساعت20:45---13 اسفند 1389
سلام مرسي به من سر زدي خوشحال شدم و از شما ممنونم كه نظر دادي خوب با من كاري داشتي گفتي بهت خبر بدم اگه كاري داشتي ميتوني بهم زنگ بزني يا در لينك عضويت شمارتو بدي تا بهت بزنگم مرسي

فهیمه
ساعت0:23---5 اسفند 1389
سلام جوجو...
خیلی کارت خوبه هاااا...
عکساشم خیلی قشنگه...


آناهیتا
ساعت21:53---2 اسفند 1389
سلام پری کوچولو.....

خیلی قشنگ بود ........پاسخ:mer30000 Ani jonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 2 اسفند 1384برچسب:,ساعت 15:29 توسط نونا| |


Power By: LoxBlog.Com