تو به من خندیدی.....

خیلی ممنون اینقدر آسون منو داغون کردی 

واسه احساسی که داشتم دلمو خون کردی 

تو که هیچ حسی به این قصه نداشتی واسه چی 

منو به محبت دو روزه مهمون کردی 

همه عالم میدونستن که بری میمیرم 

اما رفتی و همه عالم رو حیرون کردی 

خیلی ممنون واسه هر چی که آوردی به سرم 

خیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمیگذرم 

من حواسم به تو بود و تو دلت سر به هوا 

با همین سر به هواییت منو ویرون کردی 

من که با نگاه شیرین تو فرهاد شدم 

مگه این کافی نبود که منو مجنون کردی 

همه عالم میدونستن که بری میمیرم 

اما رفتی و همه عالم رو ویرون کردی 

خیلی ممنون واسه هرچی که آوردی به سرم 

خیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمیگذرم 

استاد سیاوش قمیشی_آلبوم یادگاری



نظرات شما عزیزان:

اران
ساعت20:43---25 اسفند 1389
سلام
وبلاگ زیبا و پر از احساسی دارید
"یاری که داد بر باد آرام و طاقتم را
ای وای اگر نداند، قدر محبتم را"


یاسی
ساعت19:16---24 اسفند 1389
مثل همیشه قشنگ بود.......

تنها
ساعت14:32---24 اسفند 1389
salam
khoobi? webloge ghashangi dari eshkali nadare ke in matlab ro gozashti movafagh bashi va sale khoobi ham dashte bashi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:,ساعت 17:13 توسط نونا| |


Power By: LoxBlog.Com