تو به من خندیدی.....

کــــنـــــارم هــــستی و اما دلــــم تنــگ مــــیشه هر لحظه

خودت میدونــی عـــادت نــیــست فقط دوســت داشتنه محضه


کــــنـــــارم هــــستی و بــــازم بـــهــــونه هامو میگیرم

میگم وای چقدر ســـــــرده میام دســـتـــاتـــو مــیگــیرم


یه وقت تـــنــها نری جایی که از تنهایی میمیرم

از اینجا تا دمه در هم بری دلشوره میگیرم


فقط تو فکر این عـــشـــقم تو فکر بودنه بــــا هم

مـــحاله پــیشه من باشی برم سر گرم کاری شم


میدونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم

روزهایی که حواسم نیست بگم 

 خیلی دوســـتـــت دارم


تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری

تو هم از بس منو میخوای یه جورایی خود ازاری


یه جورایی خود آزاری


کــــنـــــارم هــــستی و انگار همین نزدیکیاست دریا

مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا


قشنگه ردپای عشق بیا بی چتر زیر برف

اگه حاله منو داری میفهمی یعنی چی این حرف



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت23:04---31 فروردين 1390
bah bah nona joooonchetori?me3 hamishe allliii

Anna
ساعت17:19---28 فروردين 1390
سلام مايليد با من تبادل لينک داشته باشيد اگه هستي منو با نام ( بزرگترين سايت عکسIMAGE 4 YOU
) و ادرس httpanna.vcp.ir لينک کنيد و بعد دقيقا مثل من مشخصاتتون رو بديد بم خبر بديد


غريبه
ساعت23:50---24 فروردين 1390
خيلي عالي بود
شعرات عالين با اجازت تو فيس بوك استفاده كردم
بهم سربزن


داریوش
ساعت17:50---18 فروردين 1390
سلام
ممنونم ازت که عکسای خوشگلی میزاری
سر بزن خوشحال میشم بای


شاهین
ساعت16:37---15 فروردين 1390
من شمارو لینک کردم اما نمیدونم چرا وبلاگ شما منو لینک نمیکنه
به هرحال اگه خواستید منو با نام Only Love لینک کنید


شاهین
ساعت16:32---15 فروردين 1390
سلام
خوشحال شدم از اینکه به وبلاگم سرزدید
و اون عکس هم قابل شماره رو نداشت
من شمارو لینک کردم
تادرودی دیگر بدرود


holuuu
ساعت15:32---14 فروردين 1390
salaaaaam

man omadam belakhare

webet bahale

nona ghalebe ghashang nadidam
پاسخ: .. salam holuuu..kheili khosh omadi ..chera ? ghalebash ke bad nabood....hamaro bebin.. behtar az ghlebe blogfast ke


baran k bebarad....
ساعت15:04---14 فروردين 1390
slm asisam
mrc azinke sar zadi behemun...
bazam bia
khoshhalemun mikoni
webe zibai dari ba matalebe jaleb
movafaq bashi
bye


Elham
ساعت23:27---11 فروردين 1390
vaaaaaaaayyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiii nonaiiiiiii kheili khoghshel budaaaaa. chakerkhatim asasiپاسخ:به به .... ببین کی اومده اینجا .......خوش اومدی الی جونم...........

شاهو
ساعت22:45---11 فروردين 1390
سلام
وبلاگ خوبی دارین
به ما هم سر بزنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 11 فروردين 1390برچسب:,ساعت 21:16 توسط نونا| |


Power By: LoxBlog.Com